slide show

Min ponny är bortskämd!

HAha jag man kan säga att Baronis har blivit lite bortskämd nu för han vägrar att dricka vanligt(kallt) vatten, det måste vara varmt för att han ska dricka;d Konstig häst!

Idag hade jag ganska mycket att göra, först vart de iväg till olsegården och träna för Anna med Baron..

Baron vart lite morgontrött idag tror jag. Men vi tränade i alla fall på det vanliga idag, slutor, öppnor, samling m.m.

Den samlade galoppen gick riktigt bra på slutet och vi fick till en ganska bra travökning;)

.

Sen var det hem och mocka 4 boxar och sopa stallet..

Efter det var det Tuffy tur, det var träning för Eva på olsegården..

Vi tränade också på det vanliga, galoppombyten. Men idag red vi mycket skolor för att få tag i vinklarna så att bytena skulle bli rena och det funkade bra för vi fick till 2,5 av 4 byten:)

Sen körde vi lite "trampträning".

.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0