slide show

Oops.. Jättedålig uppdatering-.- IGEN

Jag har inte uppdaterat nu på länge, så jag börjar sakna att bloggandet! Ska försöka nu igen men det är svårt och hinna med allt.

Baron tränas för fullt nu och han har blivit så mycket bättre, starkare och piggare nu under vintern, Tuffy har jag inte ridit så mycket på nu, men mamma ska ju tävla henne i div III till våren, men sen ska jag försöka kvala till MSV med Tuffy i sommar:)

Kaluha har fått en ny jätteduktig liten ryttare nu så nu tränas hon också lite grann:).

.

 

Jag hatar verkligen kylan! Det är inte roligt att vara ute och rida när det är 10 minus och nord vindar, hade ingen känsel i fingrarna och jag fick kramp i tårna hela tiden.. FY FÖR KYLAN!!!

Fast det är ju tur att Baron var så överpigg idag när vi kom till åkern för jag blev ganska varm efter några varv på en galen hästXD Hahah Baron är så söt när han bockar lite random då och då till och med när man skrittar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0