slide show

Helg:D

Imorron blirre första tävlingen för i år med Baron..
Och han har faktist skött sig ganska bra i några veckor nu. Men sen blir han ju alltid så emot när man går in på barnan, men med rätt framridning och rätt taktik sa det nog gå bättre än förra året, får vi ju hoppas:)
Ska mjukstarta med LB:1 och få han att lyssna och gå fram för skänklen och sen ska vi tävla LA:1 också!
.
Men nästa vecka blirre tävling i Båstad och då ska vi rida LA:1 och LA:p1 o då blir den lite svårare;);)
.
ÅÅ jag glömde nästan! Jag skulle ju få min nya kavaj i början på Januari så jag sålde min gamla, men den nya har ju inte kommit än, dålit av Svensk ridsport i kungsbacka tycker jag! Men som tur va fick jag låna bästaste Olivias kavaj:)<3 Tack tack:D Gå in och kolla på hennes blogg-> oliviaaeliasson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0